Internetowa sprzedaż mleka hipoalergicznego

Kontekst

E-commerce – sprzedaż mleka hipoalergicznego to myśl przewodnia naszego kolejnego projektu. Firma handlowa z Warszawy działająca w branży produktów dla niemowląt postanowiła odświeżyć swój sklep internetowy. Dotychczasowa witryna sprzedażowa nie generowała oczekiwanych dochodów, dlatego nasz klient zdecydował się na skorzystanie z usług profesjonalnej agencji.

Firma postanowiła skorzystać z oferowanej przez nas bezpłatnej konsultacji. Dzięki temu zyskała wstępną analizę źródła problemów i pomysły na ich rozwiązanie. Kolejne spotkanie z klientem zaowocowało rozpoczęciem współpracy nad nowym wyglądem sklepu internetowego.

Wyzwanie

Audyt witryny sprzedażowej wykazał, że sklep internetowy nie jest dostosowany do standardów wyszukiwarki Google. Dodatkowym problemem był brak odpowiedniej strategii marketingowej oraz wygląd sklepu odbiegający od oczekiwań użytkowników.

W związku z tym projekt wymagał od nas:

  • analizy rynku i odkrycia niszy konkurencyjnej,
  • stworzenia skutecznej strategii marketingowej,
  • intuicyjnego ułożenia kategorii produktowych na stronie.

Współpraca i wdrożenie

Dzięki zaawansowanej analizie rynku i konkurencji przygotowaliśmy profesjonalny plan działań marketingowych. Stworzyliśmy również koncepcję spójnej komunikacji marki i zadbaliśmy o estetyczne ułożenie poszczególnych elementów na stronie sklepu.

Współpraca przebiegała w następujący sposób:

  • reorganizacja kategorii produktowych,
  • stworzenie opisów kategorii i opisów produktów SEO,
  • zaprojektowanie atrakcyjnych infografik prezentujących korzyści,
  • przeprowadzenie profesjonalnej kampanii mailingowej.

Korzyści

Sprawna realizacja i kreatywne podejście zaowocowały przede wszystkim nowoczesnym wyglądem sklepu internetowego. Ponadto witryna sprzedażowa naszego klienta jest teraz dostosowana do standardów User Experience i wyszukiwarki Google.

Dzięki profesjonalnej strategii klient zyskał:

  • atrakcyjny sklep internetowy,
  • duże grono klientów – dzięki kampanii mailingowej,
  • zwiększenie sprzedaży internetowej,
  • rozpoznawalną i atrakcyjną markę.

Rozwiązanie

Projekt E-commerce – sprzedaż mleka hipoalergicznego zrealizowaliśmy, korzystając z nowoczesnej platformy PrestaShop. Dzięki temu nasz klient może stale rozbudowywać swoją platformę handlową.

Skontaktuj się z nami!

Telefon: 516 310 444

E-mail: biuro@perbis.pl

Lub podaj numer a oddzwonimy