Wizytówka w formie cyfrowej
Wizytówek w formie papierowej używano już w XV wieku w Chinach, aby określić stanowiska urzędników. Dziś, choć ich zastosowanie w znaczący sposób zwiększyło swój zakres, wizytówki pełnią podobną funkcję. Informują, czym się zajmujemy i jak się z nami skontaktować. A przynajmniej w tej podstawowej, papierowej wersji.
Od jakiegoś czasu, wraz z upowszechnieniem się cyfrowych odpowiedników, jesteśmy w stanie zaprezentować znacznie więcej. Wizytówka internetowa firmy to obecnie absolutna podstawa działań promocyjnych prowadzonych online.
Porada: Nie wiesz jak wybrać nazwę domeny dla swojej witryny? Sprawdź nasz artykuł o wyborze domeny internetowej!
Pokaż to, na czym zależy Twoim klientom
Przewagi internetowych wizytówek nie sposób jest wyrazić w kilku zdaniach. Przede wszystkim są interaktywne, pokazują wszystkie informacje, na jakie mamy tylko ochotę, a przy tym są ogólnodostępne – każdy może je obejrzeć.
Niezależnie od tego, czy chcemy zaprezentować kilka zdjęć, czy obszerną galerię pochodzącą z naszego cyfrowego portfolio, nie napotkamy problemów takich jak ilość miejsca. Nie wspominając już o często spotykanym umieszczaniu filmów dotyczących procesu realizacji usług, co w przypadku papierowego odpowiednika byłoby niemożliwe…
Dlaczego warto zainwestować w profesjonalne wykonanie?
Obecnie mamy do wyboru szereg stron oferujących darmowe rozwiązania w zakresie wizytówek. Podobnie jak w innych przypadkach, to co darmowe często wiąże się z bardzo restrykcyjnymi ograniczeniami.
Nie da się ukryć, że znajdujemy się w niezbyt sprzyjającej sytuacji, jeśli nie mamy absolutnego pojęcia o funkcjonowaniu dzisiejszych stron internetowych i sposobach ich promowania. Jest bardziej niż pewne, że usługi takiej jak promowanie nie otrzymamy, decydując się na wizytówkę utworzoną w darmowym kreatorze. A jaki jest sens posiadania wizytówki, której nikt nie obejrzy?
Właśnie dlatego warto zwrócić się po profesjonalny projekt. Wizytówka internetowa firmy, którą wykona doświadczony, podążający za branżowymi trendami zespół ekspertów, będzie dostosowana do użytkownika.
Wydawać by się mogło, że mamy pełną dowolność przynajmniej w dobieraniu elementów strony. W rzeczywistości odbiorcy zapoznający się z wizytówkami oczekują utrwalonego już schematu, który według nich jest intuicyjny i sprawia wrażenie kompletnej witryny, której nadrzędnym celem jest komfort klienta. Dlatego tak ważne jest uwzględnienie wymagań użytkowników – w końcu to oni są naszymi potencjalnymi klientami.