Jak dodać administratora do strony na Facebooku?

(16)

Przedstawiamy krótki poradnik, jak dodać administratora do strony na Facebooku.

W pierwszej kolejności musimy zaprosić do grona znajomych osobę, której będziemy udostępniać konto firmowe na FB. Po zalogowaniu się do Facebooka należy przejść na firmowy profil, a następnie w lewym menu wybrać „Ustawienia”.

jak dodać administratora do strony na facebooku

Teraz klikamy „Nowe funkcje stron”.

jak dodać administratora do strony na fb

Następnie w zakładce „Dostęp do strony” [1] wybieramy opcję „Dodaj nową osobę” [2].

jak udostępnić konto na facebooku

Przechodząc przez formularz, należy wybrać osobę (ze znajomych), której udzielamy dostępu, a następnie zatwierdzić. Po wykonaniu tej czynności zaproszony musi przejść ze swojego konta FB na stronę firmowego fanpage. Poniżej zdjęcia profilowego i zdjęcia w tle będzie miał on do zaakceptowania zaproszenie do zarządzania stroną firmy na Facebooku.

W razie pytań skontaktuj się z nami!

Instrukcja podpisywania umowy online. Sprawdź i ekspresowo podpisuj...

Jak dodać informację dotyczącą RODO na swój fanpage? Sprawdź...

Jaki jest koszt dedykowanej aplikacji? Dowiedz się, co wpływa na cenę...

Jak rozpocząć działania reklamowe w Google Ads? Sprawdź i zacznij...