Profil firmy Google (wizytówka na Google Maps) – instrukcja udzielania dostępu

(16)

Profil firmy Google to ważne źródło interakcji z klientami, nie tylko w przypadku firm lokalnych. Jednak skuteczność tej formy promocji płynie z profesjonalnego pozycjonowania wizytówki. Dlatego na początku współpracy z klientami prosimy o dostęp do firmowego profilu w wyszukiwarce. Jak zaprosić nas do zarządzania profilem Google Moja Firma? Przedstawiamy kompleksowy poradnik dla naszych klientów.

Logowanie do profilu firmy Google

Jeśli nie posiadasz jeszcze firmowego profilu, przejdź najpierw na dół do drugiej części artykułu – dowiesz się, jak założyć konto.

Dostępu do profilu Google Moja Firma udziela się oczywiście z poziomu indywidualnego konta. Dlatego w pierwszym kroku wejdź na stronę https://www.google.com/intl/pl_pl/business/ i kliknij „Zaloguj się”.

profil firmy google logowanie

Jak w przypadku większości usług popularnej wyszukiwarki, logowanie odbywa się poprzez konto Google. Dlatego przygotuj swój adres mailowy i hasło, a następnie zaloguj się, aby przejść do firmowej wizytówki.

Jak udzielić dostępu do profilu Google?

1. Po zalogowaniu nastąpi przekierowanie do Menedżera Profilu Firmy. Jeśli posiadasz więcej niż jeden profil, wybierz właściwą usługę z listy.

2. Teraz pojawi się widok profilu Twojej firmy w Google. Kliknij trzy kropki znajdujące się po prawej stronie.

profil firmy google zapraszanie agencji

3. Następnie wybierz opcję „Ustawienia profilu firmy”.

ustawienia profilu google

4. Kliknij „Menedżerowie”, a następnie znak plusa, aby dodać nowego użytkownika.

nowy menedżer profilu firmy google

5. Wpisz adres mailowy, który przekazaliśmy Ci na potrzeby udzielenia dostępu do profilu firmy Google.

6. Nadaj nam odpowiednie uprawnienia, klikając „Menedżer”, a następnie zatwierdź cały proces przyciskiem „Zaproś”. Gotowe!

Jak dodać firmę do Google?

Nie masz jeszcze konta Google Moja Firma? Załóż swój profil, przechodząc na stronę https://www.google.com/intl/pl_pl/business/. Kliknij „Zaloguj się”.

Następnie podaj nazwę swojej firmy i kliknij „Dalej”.

zakładanie wizytówki google

Teraz określ rodzaj działalności, wybierając odpowiednie opcje (możesz zaznaczyć wszystkie).

nowy profil firmy google

W kolejnym kroku podaj kategorię działalności, np. „Sklep z kawą”.

kategoria wizytówki google

Wskazówka: Wybór kategorii decyduje o widoczności profilu dla Twojej grupy docelowej, dlatego warto przeprowadzić analizy, dzięki którym zidentyfikujesz najbardziej trafną kategorię.

Następnie podaj adres swojej firmy. Zadbaj, aby był on zgodny z danymi, które znajdują się na Twojej stronie www.

dane firmy w google

Pozostało ustawić znacznik na mapce (zgodnie z danymi adresowymi) i podać firmowy numer telefonu.

Następne kroki możesz pominąć – my zajmiemy się resztą. Wystarczy, że udostępnisz nam profil firmy Google zgodnie z instrukcją znajdującą się w tym poradniku. W razie pytań skontaktuj się z nami!

Jak przebiega projektowanie aplikacji? Sprawdź, jak proces...

Po czym można rozpoznać skuteczną agencję SEO? Sprawdź i podejmij...

Czym jest User Generated Content? Jakie są jego rodzaje i co to oznacza...

Jakie wymiary powinno mieć facebookowe zdjęcie w tle w 2024 roku?...