Profil firmy Google to ważne źródło interakcji z klientami, nie tylko w przypadku firm lokalnych. Jednak skuteczność tej formy promocji płynie z profesjonalnego pozycjonowania wizytówki. Dlatego na początku współpracy z klientami prosimy o dostęp do firmowego profilu w wyszukiwarce. Jak zaprosić nas do zarządzania profilem Google Moja Firma? Przedstawiamy kompleksowy poradnik dla naszych klientów.
Logowanie do profilu firmy Google
Jeśli nie posiadasz jeszcze firmowego profilu, przejdź najpierw na dół do drugiej części artykułu – dowiesz się, jak założyć konto.
Dostępu do profilu Google Moja Firma udziela się oczywiście z poziomu indywidualnego konta. Dlatego w pierwszym kroku wejdź na stronę https://www.google.com/intl/pl_pl/business/ i kliknij „Zaloguj się”.

Jak w przypadku większości usług popularnej wyszukiwarki, logowanie odbywa się poprzez konto Google. Dlatego przygotuj swój adres mailowy i hasło, a następnie zaloguj się, aby przejść do firmowej wizytówki.
Jak udzielić dostępu do profilu Google?
1. Po zalogowaniu nastąpi przekierowanie do Menedżera Profilu Firmy. Jeśli posiadasz więcej niż jeden profil, wybierz właściwą usługę z listy.
2. Teraz pojawi się widok profilu Twojej firmy w Google. Kliknij trzy kropki znajdujące się po prawej stronie.

3. Następnie wybierz opcję „Ustawienia profilu firmy”.

4. Kliknij „Menedżerowie”, a następnie znak plusa, aby dodać nowego użytkownika.

5. Wpisz adres mailowy, który przekazaliśmy Ci na potrzeby udzielenia dostępu do profilu firmy Google.
6. Nadaj nam odpowiednie uprawnienia, klikając „Menedżer”, a następnie zatwierdź cały proces przyciskiem „Zaproś”. Gotowe!
Jak dodać firmę do Google?
Nie masz jeszcze konta Google Moja Firma? Załóż swój profil, przechodząc na stronę https://www.google.com/intl/pl_pl/business/. Kliknij „Zaloguj się”.
Następnie podaj nazwę swojej firmy i kliknij „Dalej”.

Teraz określ rodzaj działalności, wybierając odpowiednie opcje (możesz zaznaczyć wszystkie).

W kolejnym kroku podaj kategorię działalności, np. „Sklep z kawą”.

Wskazówka: Wybór kategorii decyduje o widoczności profilu dla Twojej grupy docelowej, dlatego warto przeprowadzić analizy, dzięki którym zidentyfikujesz najbardziej trafną kategorię.
Następnie podaj adres swojej firmy. Zadbaj, aby był on zgodny z danymi, które znajdują się na Twojej stronie www.

Pozostało ustawić znacznik na mapce (zgodnie z danymi adresowymi) i podać firmowy numer telefonu.
Następne kroki możesz pominąć – my zajmiemy się resztą. Wystarczy, że udostępnisz nam profil firmy Google zgodnie z instrukcją znajdującą się w tym poradniku. W razie pytań skontaktuj się z nami!