Agencja marketingowa – jak wygląda współpraca z firmą SEM?

Agencja marketingowa to rozwiązanie, na które decyduje się coraz więcej firm. Współpraca z agencją marketingową powinna odbywać się zgodnie z profesjonalną strategią SEO lub strategią płatnej reklamy. Jak to wygląda w praktyce?

Analiza konkurencji w agencji marketingowej

Zanim rozpoczniesz marketing internetowy we współpracy z profesjonalną agencją, konieczna będzie wstępna analiza konkurencji. W przypadku działań SEO oznacza to między innymi sprawdzenie, jak duży ruch rejestrują Twoi konkurenci na stronie internetowej lub w sklepie online.

Zarówno z perspektywy SEO, jak i płatnej reklamy, ważnym aspektem analizy jest odkrycie fraz kluczowych, na jakie pozycjonują lub reklamują się konkurenci w Twojej branży. Współpracując z naszą agencją marketingową, otrzymujesz taką początkową analizę bezpłatne – obejmuje ona zarówno zbadanie ruchu na stronach przykładowych konkurentów jak i wstępną analizę fraz kluczowych.

agencja marketingowa seo

Agencja marketingowa i profesjonalna strategia

Po bezpłatnej konsultacji, w ramach której otrzymasz wstępną analizę marketingową, możesz ocenić, czy decydujesz się na współpracę z naszą agencją. Następnie tworzymy dla Ciebie zaawansowaną analizę oraz kompleksową strategię SEO lub profesjonalną strategię kampanii reklamowej PPC.

Kolejny etap to spotkanie w celu omówienia planu działania. Dzięki temu możesz zgłosić wszelkie uwagi i sugestie do stworzonej przez nas strategii marketingowej. Dalsza współpraca zależy już od Twoich oczekiwań i specyfiki realizowanych zadań. W przypadku działań długoterminowych, otrzymujesz comiesięczne raporty z realnymi efektami. Skontaktuj się z nami!

Co należy wiedzieć przed rozpoczęciem współpracy nad dedykowaną...

Jak wybrać skuteczną firmę SEO? Sprawdź, na co zwrócić uwagę!

Jaka jest odpowiednia szybkość strony internetowej i co na nią...

Różnica między B2B a B2C jest kluczowa w kontekście marketingu....