Jak podpisać umowę online? Można to zrobić za pomocą profilu zaufanego. Przedstawiamy instrukcję podpisywania umowy krok po kroku.
Jak podpisać umowę online – instrukcja
- Upewnij się że dokument jest zapisany w formacie .PDF

2. Przejdź na stronę https://moj.gov.pl/nforms/signer/upload?xFormsAppName=SIGNER. Plik .PDF można wgrać za pomocą gestu „Przeciągnij i upuść” lub klikając w przycisk „Wybierz dokument z dysku”:

3. Jeśli dokument zaczyta się poprawnie, wyświetli się odpowiedni komunikat. Następnie należy kliknąć „Podpisz”:

4. Przycisk przekierował Cie na stronę logowania do profilu zaufanego. Możesz tutaj zalogować się za pomocą profilu, przy pomocy banku lub za pomocą innego dostawcy:

5. Ten etap wymaga potwierdzenia za pomocą wiadomości SMS:

6. Następnie wykonaj następujące czynności:
A) sprawdź poprawność swoich danych,
B) użyj interfejsu do przeglądnięcia dokumentu oraz wybierz stronę, na której chcesz złożyć podpis,
C) kliknij w wybrane miejsce dokumentu – gdzie dokładnie chcesz, aby widniał podpis,
D) jeżeli wszystko się zgadza kliknij „Podpisz podpisem zaufanym”.

7. Następnie pojawi się prośba o ponowne potwierdzenie kodem SMS-owym:

8. Twój dokument jest poprawnie podpisany, gdy w polu „Status podpisu” widzisz zielony znacznik „Ważny”. Poniżej znajduje się przycisk „Pobierz”:

9. W celu sprawdzenia, czy przesłany dokument posiada poprawny podpis, należy kliknąć ten sam link, w którym podpisywaliśmy dokument: https://moj.gov.pl/nforms/signer/upload?xFormsAppName=SIGNER. Po wgraniu dokumentu .PDF pojawią się informacje o ważności podpisu.
W razie problemów skontaktuj się z nami!