Po co strona internetowa Twojej firmie?

Nie jest tajemnicą, że większość interakcji między firmą a klientami rozpoczyna się w Internecie. Wystarczy spojrzeć na dane – aż 92% osób poszukuje informacji z poziomu wyszukiwarki Google. Tylko czy to oznacza, że firmowa witryna jest kluczem do sukcesu? Po co strona internetowa i czy sama obecność firmy w sieci jest wystarczająca?

Dlaczego warto mieć firmową stronę www?

Zakupy, poszukiwanie odpowiedzi na pytania, rezerwacje terminów – wszystko to odbywa się przede wszystkim w przestrzeni internetowej. Firmy, które nie są obecne w sieci, nie mogą liczyć na dynamiczny rozwój działalności. Wszystko dlatego, że to dzięki stronie www możliwa jest budowa rozpoznawalności marki. Jak wskazuje Renolon, pierwsza ocena biznesu dokonuje się na skutek interakcji z firmową witryną – jest tak w przypadku aż 75% konsumentów.

Dzięki stronie internetowej firmy mogą budować wiarygodność. Wszystko dlatego, że na firmowej witrynie możesz zamieścić opinie klientów oraz case studies związane z wykonanymi usługami. To bardzo ważne, ponieważ ponad 80% osób zapoznaje się z opiniami w Internecie, zanim skorzysta z usług firmy.

Ponadto firmowe strony internetowe są obecnie wyposażone w szereg nowoczesnych usprawnień. Wszystko po to, aby wyjść naprzeciw potrzebom konsumentów. Przy czym liczy się przede wszystkim wysoki komfort i jak najkrótszy czas realizacji usługi. Jest to możliwe dzięki wdrożeniu rejestracji z poziomu witryny, modułów płatności i formularzy kontaktowych online.

po co firmowa strona internetowa

Jak promować usługi w Internecie?

Internetowa wizytówka Twojej firmy, czyli firmowa witryna, powinna charakteryzować się nowoczesnym designem i być intuicyjna w obsłudze. Jeśli o to nie zadbasz, wpłynie to negatywnie na wiarygodność Twojego biznesu i w efekcie użytkownicy będą rezygnować z interakcji z firmą.

Należy pamiętać również o tym, że strona www nie wystarczy, aby dotrzeć do klientów. Każda działalność online potrzebuje odpowiedniej strategii marketingowej, aby pokonać konkurencję, która znajduje się na pierwszych stronach wyników wyszukiwania Google. Mowa tutaj oczywiście o optymalizacji SEO, czyli dostosowaniu strony www do standardów wyszukiwarki internetowej.

Zatem po co strona internetowa Twojej firmie? Rozbudowa grona klientów, obniżenie kosztów promocji, większa sprzedaż i rozpoznawalna marka – wszystko to można osiągnąć dzięki nowoczesnej witrynie i odpowiedniej strategii pozycjonowania. Chcesz założyć własną stronę www? Skontaktuj się z nami i otrzymaj bezpłatną analizę konkurencji!

Umowę można podpisać za pomocą profilu zaufanego. Upewnij się że...

Jak dodać informację dotyczącą RODO na swój fanpage? Sprawdź...

Jaki jest koszt dedykowanej aplikacji? Dowiedz się, co wpływa na cenę...

Jak rozpocząć działania reklamowe w Google Ads? Sprawdź i zacznij...