Co to jest Google Tag Manager?

Analiza ruchu na stronie internetowej, monitorowanie konwersji, raporty z płatnych kampanii reklamowych – wszystko to jest możliwe dzięki odpowiednim tagom. Ich konfiguracja to wymagający proces i zajmuje sporo czasu, dlatego właściciele stron www korzystają z menadżera tagów. Co to jest Google Tag Manager i jakie przynosi korzyści?

Google Tag Manager – czym jest?

Menadżer tagów Google to system, który umożliwia sprawne zarządzanie tagami, czyli znacznikami danych na stronie www. Dzięki temu narzędziu możesz w prosty sposób zintegrować różne usługi Google, aby uzyskać informacje o konwersjach i liczbie użytkowników na stronie internetowej.

Prawidłowa konfiguracja tagów jest bardzo ważna nie tylko w kontekście analizy statystyk witryny. Pozwala również na optymalizację działań reklamowych prowadzonych w systemie Google Ads.

google tag manager a konwersje

Intuicyjne zarządzanie tagami

Umieszczenie w obrębie witryny dużej liczby tagów wymaga umiejętności z zakresu programowania. Dlatego doświadczeni właściciele stron internetowych korzystają z Google Tag Managera. To za jego sprawą możliwe jest bezproblemowe wpisanie w stronę www wielu różnych tagów z poziomu jednego konta.

Umiejętne rozmieszczenie tagów jest konieczne, jeśli chcesz monitorować efekty kampanii w sieci wyszukiwania, kampanii produktowej lub rozpocząć dynamiczny remarketing w Internecie. Potrzebujesz profesjonalnego wsparcia w obsłudze Google Tag Managera? Skontaktuj się z nami i skorzystaj z bezpłatnej konsultacji!

Czym jest CPC i jaka jest jego optymalna wartość? Sprawdź i popraw...

Czym jest Google Tag Manager i czy warto z niego korzystać? Poznaj...

Czym są archetypy marki i dlaczego właściwa strategia komunikacji...

Od tego, jak szybko ładuje się Twoja strona, zależy widoczność...