Handel internetowy – gry drewniane

Kontekst

Firma z województwa łódzkiego prowadząca handel internetowy, postanowiła poszerzyć grono klientów. Ze względu na to, że dotychczasowy sklep nie generował oczekiwanych przychodów, nasz klient zdecydował się na założenie platformy sprzedażowej dostosowanej do wymogów wyszukiwarki i oczekiwań użytkowników.

Firma, z którą podjęliśmy współpracę, zajmuje się importem i sprzedażą gier wykonywanych z wysokiej jakości drewna oraz łamigłówek klasy premium. W związku z tym nasz klient poszukiwał agencji, która potrafiłaby wyeksponować atuty oferowanych produktów. Pierwsza konsultacja zaowocowała nawiązaniem intensywnej współpracy nad nowym sklepem internetowym.

Wyzwanie

Nasz klient sprzedaje produkty wąskiej grupie docelowej. Oferuje gry drewniane jako prezenty firmowe i nagrody w konkursach, prowadząc głównie sprzedaż B2B. Dlatego niniejszy projekt wiązał się z modyfikacją sklepu w taki sposób, aby był on dopasowany do właściwego grona odbiorców.

Realizacja wymagała od nas przede wszystkim:

  • zidentyfikowania źródła niewielkiego ruchu w sklepie,
  • migracji dużej liczby produktów na nową platformę sprzedażową,
  • stworzenia unikalnych opisów produktowych.

Współpraca i wdrożenie

Na początku współpracy zidentyfikowaliśmy źródło dotychczasowych trudności, wykonując zaawansowany audyt strony internetowej. Głównym problemem okazał się brak odpowiednich słów kluczowych. Sklep internetowy był również niedostosowany do standardów UX. Ze względu na dużą liczbę produktów, konieczne było stworzenie nowej platformy sprzedażowej.

Współpraca przebiegała w następujący sposób:

  • audyt ukierunkowany na odnalezienie źródła trudności,
  • zaawansowana analiza słów kluczowych
  • stworzenie strategii marketingu internetowego,
  • przygotowanie szkicu nowego sklepu internetowego,
  • wdrożenie rozwiązań dostosowanych do User Experience,
  • analiza produktów w celu stworzenia intuicyjnego filtrowania,
  • przygotowanie atrakcyjnych opisów produktowych.

Korzyści

Przeprowadzone analizy i nowoczesne projektowanie zaowocowały stworzeniem atrakcyjnego sklepu internetowego. Opisy produktowe i rozwiązania graficzne pozwoliły w pełni wyeksponować atuty produktu.

W efekcie klient może cieszyć się korzyściami w postaci:

  • nowoczesnego sklepu internetowego, który jest dostosowany do UX i wymogów wyszukiwarki,
  • bezproblemowego filtrowania produktów, co stanowi dodatkową wartość dla klientów,
  • realnego zwiększenia konwersji w sklepie internetowym,
  • wzrostu zysków i atrakcyjnego wizerunku marki,
  • profesjonalnymi opisami produktów, które eksponują wszystkie atuty oferty.

Projekt sklepu zgodny z UX i unikalny content na stronie spowodowały dynamiczny rozwój działalności biznesowej. Dzięki nam klient rozbudował grono klientów i wzmocnił pozycję na rynku.

Rozwiązanie

Nowy sklep powstał przy wykorzystaniu systemu open source PrestaShop. Dzięki temu nasz klient może prowadzić handel internetowy, rozbudowując platformę o nowe funkcjonalności.

Skontaktuj się z nami!

Telefon: 516 310 444

E-mail: biuro@perbis.pl

Lub podaj numer a oddzwonimy