Sklep internetowy z częściami samochodowymi

Kontekst

Firma z Podkarpacia działająca w branży motoryzacyjnej postanowiła rozszerzyć zakres swoich usług. Nasz klient prowadził dotychczas warsztat samochodowy, w ramach którego świadczył kompleksowe usługi, w tym między innymi serwis opon. Firma poszukiwała wykonawcy, który stworzyłby w pełni gotowy sklep internetowy z częściami samochodowymi.

Celem naszego klienta było rozpoczęcie biznesu online, który miał stanowić dodatkowe źródło dochodu i budować rozpoznawalność marki na rynku. Mając na uwadze doświadczenie przy tego rodzaju realizacjach, firma postanowiła zlecić nam projekt zaawansowanej witryny sprzedażowej.

Wyzwanie

Wstępna analiza rynku wykazała, że branża, w której nasz klient chce zaistnieć, jest wysoko konkurencyjna. Dlatego zwróciliśmy szczególną uwagę na stworzenie skutecznej strategii marketingowej.

Projekt sklepu internetowego z częściami samochodowymi wymagał od nas:

  • wypracowania strategii, dzięki której nasz klient mógłby wyróżnić się na tle konkurencji,
  • zminimalizowania ryzyka wysokich kosztów wysyłki przy zwiększaniu sprzedaży,
  • stworzenia unikalnej szaty graficznej sklepu internetowego.

Współpraca i wdrożenie

Punktem wyjścia projektu sklepu internetowego z branży motoryzacyjnej było stworzenie skutecznej strategii marketingowej. Dlatego przeprowadziliśmy zaawansowaną analizę konkurencji. W efekcie dobraliśmy słowa kluczowe zrównoważone pod kątem liczby wyszukiwań i poziomu trudności pozycjonowania.

Etapy realizacji:

  • analiza rynku i konkurencji,
  • identyfikacja unikalnej wartości produktu,
  • obniżenie kosztów dotychczasowej sprzedaży produktów w serwisie Allegro,
  • zaprojektowanie nowoczesnej platformy sprzedażowej,
  • stworzenie intuicyjnych modułów płatności i dostaw,
  • przygotowanie angażujących opisów produktów,
  • budowa sieci afiliacyjnej.

Korzyści

Współpraca zaowocowała stworzeniem nowoczesnego sklepu internetowego z częściami samochodowymi. Wypracowanie unikatowej wartości produktu pozwoliło naszemu klientowi wyróżnić się na tle konkurencji.

W efekcie nasz klient zyskał:

  • atrakcyjną platformę sprzedażową,
  • szerokie grono odbiorców dzięki efektywnej strategii SEO,
  • dodatkowe źródło dochodów,
  • niższe koszty wysyłki dzięki negocjacjom umów z firmami kurierskimi,
  • sklep internetowy o silnej pozycji na rynku,
  • dodatkowy dochód ze współpracy partnerskiej.

W rezultacie współpracy nasz klient dysponuje również intuicyjnymi modułami płatności i dostaw, profesjonalnymi opisami produktowymi i unikalnymi projektami graficznymi.

Rozwiązanie

W ramach niniejszego projektu powstał gotowy sklep internetowy z częściami samochodowymi. Projekt wykonaliśmy w systemie CMS PrestaShop, dzięki któremu możliwe jest tworzenie platform sprzedażowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb.

Skontaktuj się z nami!

Telefon: 516 310 444

E-mail: biuro@perbis.pl

Lub podaj numer a oddzwonimy