Dziennik elektroniczny
Kontekst
Fundacja z Warszawy prowadząca działania o charakterze edukacyjnym postanowiła założyć dziennik elektroniczny. W związku z tym, że gotowe, dostępne na rynku rozwiązania programowe nie odpowiadały potrzebom fundacji, organizacja zdecydowała się na skorzystanie z usług profesjonalnej firmy.
Dziennik elektroniczny miał zawierać funkcjonalności dopasowane do specyfiki pracy fundacji. Celem było stworzenie przestrzeni umożliwiającej prowadzenie dokumentacji oraz monitorowanie przebiegu poszczególnych projektów.
Wyzwanie
Jak wspomniano wyżej, fundacja potrzebowała w pełni indywidualnego rozwiązania, czyli programu, który będzie zaopatrzony w moduły dopasowane do specyfiki organizacji. W związku z tym realizacja projektu wymagała między innymi:
- stworzenia zaawansowanego, nowoczesnego systemu wyposażonego w dedykowane moduły
- zaprojektowania architektury programu z uwzględnieniem odpowiedniej wydajności – tak, aby system nie ulegał obciążeniu przy dużej ilości użytkowników
Współpraca i wdrożenie
Dzięki konsultacjom z naszym klientem mogliśmy zapoznać się z potrzebami fundacji. W efekcie stworzyliśmy precyzyjny plan działania ukierunkowany na stworzenie systemu dopasowanego do oczekiwań organizacji.
Prace nad realizacją przebiegały w następujący sposób:
- stworzenie nowoczesnego, zindywidualizowanego dziennika elektronicznego
- zaprogramowanie modułów umożliwiających generowanie niestandardowych raportów
- stworzenie różnych rodzajów uprawnień w zakresie korzystania z programu – w zależności od roli użytkownika
Zgodnie z polityką naszej firmy klient posiadał stały wgląd w efekty poszczególnych działań. Dzięki temu mogliśmy stworzyć program dopasowany do oczekiwań organizacji. Jako że krótki czas wykonania stanowił jedno z ważniejszych wymagań fundacji, prace przeprowadziliśmy w błyskawicznym tempie.
Korzyści
Współpraca zaowocowała stworzeniem nowoczesnego dziennika elektronicznego. System jest dostosowany do specyfiki fundacji. W związku z tym nasz klient dysponuje nowoczesnym programem, który umożliwia:
- obsługę dużej ilości użytkowników, dzięki wysokiej wydajności systemu
- bezproblemowe i bezpieczne prowadzenie dokumentacji
- sprawowanie kontroli nad bieżącymi projektami
- zróżnicowany dostęp do określonych funkcji w zależności od roli użytkownika
Program, który zaprojektowaliśmy w ścisłym porozumieniu z naszym klientem, charakteryzuje się również wysoką estetyką wykonania. Ponadto korzystanie z dziennika jest bezproblemowe i intuicyjne.
Rozwiązanie
Przez wzgląd na specyfikę niniejszego zlecenia zaprojektowaliśmy dedykowany system od A do Z. Dziennik elektroniczny zaopatrzony jest w funkcjonalności dostosowane do specyfiki działań prowadzonych przez fundację.
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Skontaktuj się z nami!
Telefon: 516 310 444
E-mail: biuro@perbis.pl
Lub podaj numer a oddzwonimy
Sprawdź, jakie projekty wykonaliśmy
Nie boimy się żadnych wyzwań. Mamy za sobą kilkadziesiąt projektów stworzonych dla wielu różnych branż.
Przeglądaj więcej realizacji →