Google Merchant Center to przestrzeń, gdzie wgrywane są pliki z produktami, które chcesz promować w Google Ads. To bardzo ważne, aby przed rozpoczęciem kampanii zadbać o poprawne informacje na temat produktów. Dla naszych klientów przeprowadzamy tego rodzaju optymalizacje, ale do tego celu potrzebujemy dostępu do konta Merchant. W jaki sposób możesz go nam udzielić?
Logowanie do konta Merchant
W pierwszym kroku wejdź na swoje konto Merchant, klikając tutaj. Wybierz przycisk „Zaloguj się”.
Nastąpi przekierowanie do panelu logowania konta Google. Zaloguj się, podając maila i hasło.
Udzielanie dostępu do Google Merchant Center
1. Po zalogowaniu przejdź do ustawień, klikając ikonkę o nazwie „Narzędzia i ustawienia”. Znajdziesz ją w górnej części panelu.
2. Z rozwiniętej listy wybierz zakładkę „Dostęp do konta”.
3. Następnie kliknij „Dodaj użytkownika” i wpisz adres mailowy, który przekazaliśmy Ci na potrzeby dostępu do konta Merchant.
4. Zanim dodasz nas do swojego konta, określ typ dostępu. Optymalnym wyborem jest poziom administracyjny („Administrator”).
5. Teraz zatwierdź cały proces, klikając na dole „Dodaj użytkownika”.
W razie jakichkolwiek problemów skontaktuj się z nami!