Niższe koszty magazynowania każdego miesiąca

(16)

Firma produkcyjna działająca w branży tytoniowej każdego miesiąca oszczędza 13% kosztów związanych z magazynowaniem. Za świadomą organizację surowców odpowiada dedykowany system MRP.

Sprzedaż na skalę globalną

Międzynarodowa sprzedaż produktów wymaga stosowania inteligentnych narzędzi – takich, dzięki którym realizacja zamówień ulegnie usprawnieniu. Klient, który zdecydował się na podjęcie współpracy z naszą firmą, importuje surowce z obszaru Bliskiego Wschodu i obsługuje rynek Europy Zachodniej.

Ze względu na odległość, jaka dzieli te dwa obszary, sprawny transport surowców i realizacja zleceń nie zawsze były możliwe. Problem stanowiła niewystarczająco efektywna komunikacja z firmą dostarczającą surowce. Nasz klient doświadczał trudności związanych z przewidywaniem czasu dostawy towarów, a to powodowało liczne opóźnienia w zakresie realizacji zamówień i większe koszty magazynowania.

Rozwiązaniem problemów było wdrożenie dedykowanego systemu, pozwalającego na inteligentną organizację procesów firmy.

dedykowany system mrp

Dedykowany system MRP

Wdrożenie dedykowanego systemu MRP przyniosło firmie produkcyjnej szereg korzyści. Możliwość monitorowania działań sprzedażowych dostawców i powiadomienia o niedostępności określonych towarów pozwoliły na skuteczną organizację zamówień surowców.

System został zaprojektowany w taki sposób, aby przetwarzał duże ilości danych, które następnie mogły być w prosty sposób analizowane przez pracowników firmy. Analizy umożliwiły zdobycie wiedzy na temat przybliżonej ilości realizowanych zamówień w skali miesiąca. Pozwoliły również na efektywne planowanie dostaw surowców – z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem.

System MRP przyczynił się do usprawnienia sposobu działania przedsiębiorstwa. Za sprawą programu dopasowanego do potrzeb firmy, nasz klient oszczędza 13% kosztów magazynowania każdego miesiąca.

Podsumowanie

Firma produkcyjna prowadząca sprzedaż na skalę międzynarodową doświadczała trudności w zakresie planowania zamówień surowców. Głównym celem przedsiębiorstwa była minimalizacja problemów związanych z niemożliwością terminowej realizacji zleceń.

Dzięki wdrożeniu dedykowanego programu nasz klient zyskał skuteczne narzędzie do planowania dostaw towarów. W rezultacie firma sprawniej organizuje produkcję i oszczędza 13% kosztów magazynowania miesięcznie.

Czym jest User Generated Content? Jakie są jego rodzaje i co to oznacza...

Jakie wymiary powinno mieć facebookowe zdjęcie w tle w 2024 roku?...

Dlaczego warto zdecydować się na usługi projektowania graficznego?...

Jak zacząć działania SEO? Podstawą jest oczywiście odpowiednio...