Blog firmowy – czy warto go prowadzić i jakie daje korzyści.

Zdecydowana większość firm posiada obecnie stronę internetową. Niezależnie od zakresu oferowanych usług czy obszaru działalności jest to jeden z najefektywniejszych sposobów dotarcia do klienta. Zakres treści, który na niej prezentujemy zależy tylko i wyłącznie od nas, a w formach prezentacji możemy wybierać według własnych upodobań. Dziś jednak omówimy bardzo często spotykany element witryny jakim jest[…]

Sprawna obsługa urządzeń mobilnych – czyli responsywność stron internetowych.

Obecnie trudno sobie wyobrazić, żeby ktoś nie miał smartfona w swojej kieszeni. Urządzenia te stały się tak popularne, że obecnie korzystamy z nich na co dzień. Szacuje się, że obecnie ze smartfonów, tabletów lub innych urządzeń mobilnych korzysta już ponad 5 miliardów osób a liczba ta nieustannie wzrasta, nawet o 4% co roku.Analogicznym zjawiskiem jest[…]

Jak prezentować opinie klientów? Czyli wiarygodność i rzetelność referencji od kontrahentów.

Prowadząc własną firmę niezwykle ważne jest utrzymanie dobrej, wiarygodnej opinii wśród klientów. Pozwoli to nie tylko na zwiększenie prestiżu naszej firmy czy poprawienie jej zasięgu wśród zainteresowanych. Dodatkowo umocnimy naszą pozycję w branży. Nic więc dziwnego, że mając tak dobre narzędzie służące dotarciu do nowych klientów pojawiają się trudności z jego wykorzystaniem. Nie tylko problematyczne[…]

Jak przesyt treści wpływa na odbiór naszej witryny?

Od stron złożonych jedynie z surowej treści minęło już niemal 30 lat i zrobiliśmy znaczący postęp w tym obszarze. Obecnie jednym z najważniejszych elementów do jakich przykładamy uwagę są treści wizualne. Mowa tu o zdjęciach, grafikach, filmach lub szeroko pojętych animacjach. Nie można już zaprzeczyć, że elementy te stały się nierozłączne i potrafią razem stworzyć[…]

Czym jest konwersja i jak ją zwiększyć? Jak zatrzymać użytkowników na twojej witrynie!

Czym jest konwersja i jak ją śledzić? Będąc posiadaczem strony internetowej, osobą zajmującą się jej prowadzeniem, lub też czytając artykuł na pewno nie raz spotkałeś się z pojęciem konwersji. Jest ona jednym z najważniejszych wskaźników, którymi jesteśmy w stanie zmierzyć sukces, jaki odniosła nasza witryna internetowa. Najprościej ujmując jej definicję możemy powiedzieć, że konwersja to[…]

Jak ważny jest dobór odpowiedniej domeny? Porady doboru domeny do Twojej strony internetowej

Podczas tworzenia własnej strony internetowej, bez względu na jej przeznaczenie jedną z ważniejszych decyzji z jakimi będziemy musieli się uporać jest dobranie domeny. Domena będzie naszym znakiem rozpoznawczym, pewnego rodzaju adresem, po którym użytkownik, czytelnik a być może i klient dotrze do oferowanych przez nas usług.

Jak wizytówka internetowa poprawi odbiór Twoich usług w sieci?

Wizytówka w formie cyfrowej. Wizytówki, w formie papierowej używano już w XV wieku w Chinach, aby określić stanowiska urzędników. Dziś chodź ich zastosowanie w znaczący sposób się rozrosło pełnią podobną funkcję. Informują czym się zajmujemy i jak się z nami skontaktować. A przynajmniej w jej podstawowej, papierowej wersji. Od jakiegoś czasu wraz z upowszechnieniem się[…]

Czym jest Business Intelligence?

Każde przedsiębiorstwo zbiera informacje związane z swoim działaniem. Kadra, koszty, sprzedaż, wydajność. Te i wszystkie inne dane służą do analizy, a następnie wyciągania wniosków. Wraz z upływem czasu informacji zaczyna być coraz więcej, co znacznie utrudnia sprawną analizę oraz szukanie nowych, nie oczywistych zależności. Z pomocą przychodzą narzędzia analityki biznesowej, które przekształcają surowe dane, do[…]